foobar2000.pl - polskie forum: ZiX++ - foobar2000.pl - polskie forum

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

ZiX++ Oceń temat: ***** 1 głosy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   nef Ikona

• foon00b
  • Ikona
  • Rejestracja 18-maj 12

Napisano 19 maj 2012 - 10:20

Cześć, jestem kompletnym laikiem dotyczącym foobar2000, forum już czytam jakiś czas i moje próby dotyczące wgrania skina ciągle się nie udają. Czy mógł by mnie ktoś poprowadzić za rączkę i napisać tutaj wszystko po kolei jak wgrać skina ZiX++ http://neonasahi.dev...t/ZiX-185884040 ?
1. Rozpakowałem go i mam w nim : components, playcount sync readme, skins, lastfm_sql, sqlite3, ZiX++.fcl
2. No ok i co teraz? mam to wrzucić do... ? co włączyć w programie fooobar by to działało?
Mam najnowszą wersje foobar2000.
Proszę nie usuwać tematu i zrozumieć to że naprawdę nie ogarniam i liczę na waszą pomoc bo w końcu to forum...
Jeśli jednak temat jest zły itp i nie może być na forum bo... to jeśli znajdzie się życzliwa osoba i mi pomoże na PW to także dziękuje! :-)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Odpowiedzi do tego tematu

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Hose Ikona

• 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 07-październik 06

Napisano 04 czerwiec 2012 - 07:39

100 lat tu nie byłem, ale zobaczylem ten config i mi się na tyle spodobał, że go sobie wrzuciłem :)

Temat jest dobry, ale nie w tym dziale co być powinien.

1. Kopiujesz wszystko do głównego katalogu Foobara, np. "c:/program files (x86)/foobar2000/

2. Przy włączaniu Foobara wybierasz ColumnsUI.

3. Wchodzisz w opcje File -> Preferences -> ColumnsUI -> w ramce FLC importing and exporting wybierasz Import... i wyszukujesz twój plik 'ZiX++.fcl' z głównego folderu foobara i ladujesz go.

4. W opcjach szukasz ustawień WSH Panel Mod i odznaczasz ptaszka przy 'Safe Mode'

Powinno działać :)

Dołączona grafika
1

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   nef Ikona