foobar2000.pl - polskie forum: NoCovery do AlbumArt - foobar2000.pl - polskie forum

Skocz do zawartości

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

NoCovery do AlbumArt

#1 Guest_qwere_*

Napisano 24 kwiecień 2006 - 21:41

witam :]

irytowała mnie czarna dziura w panelu wiec zrobiłem domyślny obrazek do album arta z nieoficjalnego logo foobara może sie komuś przyda

pasuje do ciemnych ustawień :]


----

hmmm widze ze forum go jeszcze raz kompresuje i to dotego ba czarno biało :/ kliknijcie na obrazek bedzie jak trzeba :]
0


  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Odpowiedzi do tego tematu

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   tomdef Ikona

  • foon00b
  • Ikona
  • Rejestracja 25-marzec 06

Napisano 20 maj 2006 - 05:55

Witam.
A ja sobie skleciłem coś takiego (na potrzeby pretty popup)
0

#3 Guest_sasquacz_*

Napisano 09 lipiec 2006 - 22:40

nic wielkiego, ale ladne ;)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   msk Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 24-kwiecień 06

Napisano 10 lipiec 2006 - 21:49

A to komus zakosilem skads ;)

Moze ktos sie skusi:
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   alamo Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 18-lipiec 06

Napisano 18 lipiec 2006 - 21:25

Witam, przeglądam forum i trafiłem na ten temat.
Grafika znaleziona na necie, chyba na devianart.

Enjoy.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   foobn00b Ikona

  • R.I.P Big L
  • Ikona
  • Rejestracja 25-maj 06

Napisano 20 sierpień 2006 - 01:19

moj nowy no cover
Dołączona grafika

mixcherry napisał:

Zgadzam się z Galy1 w całej rozciągłości fubar to szajsik jakich mało czasami jak przychodzę po pijaku do domu to Nie Mogę trafić w guzik wtedy strasznie się denerwuję dlaczego fubar nie czyta w moich myślach robiłem już 7 formatów bo nie działał mi jeden skin a w ogóle to winamp jest the best of the best of the best bo strzyże goli pie[--]doli, krawaty wiąże usuwa ciąże a na tym forum siedzą Same Lamusy co noszą buty na rzepy bo nie umiom wiązać sznurówek
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Majkel Ikona

  • Hellmeister
  • Ikona
  • Rejestracja 18-czerwiec 06

Napisano 20 sierpień 2006 - 09:09

oto moja propozycja:
Dołączona grafika

"I wish you well... and that you're burning there in hell"
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   pingwin Ikona

  • foon00b
  • Ikona
  • Rejestracja 06-sierpień 06

Napisano 03 wrzesień 2006 - 17:43

mam nadzieję że się nie obrazisz Majkel że zmodyfikowałem twój projekt? :)
Dołączona grafika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   psycho_dad Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 18-sierpień 06

Napisano 03 wrzesień 2006 - 21:47

A ja mam coś dla niegrzecznych chłopców hehe :mrgreen:
Dołączona grafika

Dołączona grafika
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   pingwin Ikona

  • foon00b
  • Ikona
  • Rejestracja 06-sierpień 06

Napisano 04 wrzesień 2006 - 17:19

coś takiego zrobiłem jak się nudziłem :P oczywiście fota niejest moja.
Dołączona grafika
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   BArtus Ikona

  • foobmeister
  • Ikona
  • Rejestracja 14-czerwiec 06

Napisano 12 wrzesień 2006 - 16:23

Jako zapalony modeler stwierdziłem rano, że czemu by nie wyrenderować NO COVERa w Blender`ze :razz: Oto wynik walki mojej inwencji z moim marnym sprzętem.
Dołączona grafika
Czegoś mi tu jeszcze brakuje ale model chyba mi wyszedł. Jeśli komuś się podoba to proszę bardzo. Wszelka konstruktywna krytyka także mile widziana :mrgreen:
Dołączona grafika Tlen.pl: bbartus [at] tlen [dot] pl JID: bartus [at] jabster [dot] pl PaduPadu: MjIyMjI1NA== base64 ICQ: Mzk1MjY3NTY3 base64 Last.fm: BBArtus [Fb]
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Qbi@k Ikona

  • S.T.A.L.K.E.R.
  • Ikona
  • Rejestracja 18-luty 06

Napisano 15 listopad 2006 - 23:05

Ktos juz ja kiedys postowal. No ale skoro jej tu nie widze...
Prosze:

Dołączona grafika
Dołączona grafika Mój foo :D
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika foobar2000.pl @ last.fm
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   venom Ikona

  • 30% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 14-listopad 05

Napisano 16 listopad 2006 - 00:01

Dołączona grafika

Rozmiar zdjecia dopasowany do moich potrzeb, jesli ktos bedzie zainteresowany moge go powiekszyc... :mrgreen:
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   slawekebi Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 29-styczeń 06

Napisano 17 grudzień 2006 - 10:37

To i ja wrzucę:
Dołączona grafika
:razz:
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   jahar777 Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 09-październik 06

Napisano 17 grudzień 2006 - 17:22

Dołączona grafika

u mnie tak to wygląda :)
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   foobn00b Ikona

  • R.I.P Big L
  • Ikona
  • Rejestracja 25-maj 06

Napisano 09 luty 2007 - 13:54

moj stary no-cover
Dołączona grafika

mixcherry napisał:

Zgadzam się z Galy1 w całej rozciągłości fubar to szajsik jakich mało czasami jak przychodzę po pijaku do domu to Nie Mogę trafić w guzik wtedy strasznie się denerwuję dlaczego fubar nie czyta w moich myślach robiłem już 7 formatów bo nie działał mi jeden skin a w ogóle to winamp jest the best of the best of the best bo strzyże goli pie[--]doli, krawaty wiąże usuwa ciąże a na tym forum siedzą Same Lamusy co noszą buty na rzepy bo nie umiom wiązać sznurówek
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   phantom Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 10-sierpień 06

Napisano 04 marzec 2007 - 23:20

Dołączona grafika

Paczka 10-ciu obrazow.

Mam je chyba z tego forum, lecz nie pamietam czyje dokladnie byly. Tak czy inaczej, jesli znajdzie sie autor, to niech sie nie krepuje przy podpisywaniu sie pod nimi :)
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   BadN3wz Ikona

  • foon00b
  • Ikona
  • Rejestracja 06-luty 07

Napisano 06 marzec 2007 - 20:13

Wiem że to głupie pytanie ale jestem tu nowy i chciałbym sie dowiedzieć jak wstawić se nocover do albumarta?
p.s. sorry za zaśmiecanie tematu :mrgreen:
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   mrogus Ikona

  • 20% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 24-marzec 06

Napisano 06 marzec 2007 - 20:37

polecam http://foobar2000.pl...opic.php?t=1912
Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

"Przedwczoraj policja zamknęła napisy.org , wczoraj hakerzy zamknęli policja.pl"
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   phantom Ikona

  • 10% ekstraktu z foo
  • Ikona
  • Rejestracja 10-sierpień 06

Napisano 08 marzec 2007 - 15:23

http://www.hydrogena...showtopic=34341

link do tematu na HA
0

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Oferujemy miejsce na reklame. Kontakt: m.szafranski@foobar2000.pl